mandag den 3. august 2015

14 uger til termin - og jeg skal ligge ned resten af graviditeten.


☀️Sol og sommer☀- og jeg skal passe på min lille baby.

Med 14 uger til termin, og desværre med beskeden om at skal ligge ned det meste af døgnet, er det helt vildt hvad det smukke vejr gør ved humøret.

Solvognen og solcremen er fundet frem.

Hele 14 uger til termin. Det er lang tid. Jeg synes det virker uoverskueligt lige nu og jeg er ked af det, men prøver at finde løsninger som gør dagene og tankerne lidt bedre.

Jeg vil gøre alt for, at min lille baby får så lang tid som muligt inde i maven. Han skal vokse sig stor og stærk så han starter livet på den bedste måde.

Da min mand og jeg ventede vores datter, Astrid havde jeg også problemer med at holde på graviditeten. Dengang lå jeg inde på Holbæk sygehus i 5 uger og et par uger herhjemme så jeg ved, at det kan lade sig gøre.

Hvis du fik at vide at du skulle ligge ned det meste af døgnet, hvad ville du så bruge tiden på?
Kom ENDELIG med et par gode ideer eller flere...

Jeg har selv tænkt på at bruge tiden på langs med at :

*Være nærværende i sofaen med Astrid og Carl-Emil.
*Se film og læse bøger.
*Skrive blog indlæg og nyhedsbreve.
*Drikke kaffe med familie, venner og naboer.
*Coache - evt. Over Skype

Jeg tager med kyshånd imod idéer😘

God og solrig mandag til dig😊
Kh. Mette
www.itmakesmehappy.dk

2 kommentarer:

  1. Kære Mette. Jeg håber det hele går stille og roligt. Du skal da klart lave en serie af autoresponder nyhedsbreve, til dine læsere.

    SvarSlet
  2. Kære Malene.

    Dejligt med en besked fra dig - det luner i denne her periode!! <3 Hvordan går det med dig? Er du godt igang med at udleve dine altid fede ideer?

    Jeg er oprettet i Mailchimp, og skal finde en som kan hjælpe mig med at opsætte systemet til at autoresponder nyhedsbrevene - hvilket program bruger du?

    Det er vildt spændende med de der nyhedsbreve - håber at sende det første afsted på søndag:0)

    Ha´en dejlig dag.
    Knus Mette

    SvarSlet